НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС
«ІСКРА»

Ми робимо Украину сильною

   

Особливості конструкції ЕД60-М:
· Електростанція змонтована в кузові, встановленому на автомобільному причепі
· Кузов всередині розділений перегородкою на два відсіки. У кожному відсіку, по осі кузова, встановлені надійні дизель-генератори P100Р2, призначені для роботи у важких умовах
· Електростанція оснащена ефективною системою управління і автоматики.
· При низьких температурах розігрів дизель-генератора від акумуляторних батарей автоматики забезпечує повітряний обігрівач, а необхідну температуру в кузові електростанції автоматично підтримує тепловентилятор
· Автоматично забезпечується включення резервного дизель-генератора
· Електростанція обладнана автоматичною системою пожежної сигналізації

Переміщення електростанції здійснює автомобіль-тягач на базі КрАЗ-214 (КрАЗ-255Б) або аналогічний. Електростанція транспортується залізничним, водним та повітряним транспортом.

 

ПРИЗНАЧЕННЯ:

Електростанція пересувна кузовного виконання призначена для застосування в якості джерела живлення виробів спецтехніки трифазним змінним струмом:

напругою 230 В, 400 Гц потужністю 60 КВт
напругою 380 В, 50 Гц потужністю 17 КВт

      

 

Особливості конструкції ЕД80-М1:
• Електростанція змонтована в кузові, встановленому на автомобільному причепі
• Кузов всередині розділений перегородкою на два відсіки. У кожному відсіку, по осі кузова, встановлені надійні дизель-генератори P100, призначені для роботи у важких умовах
• Електростанція оснащена ефективною системою управління і автоматики
• Автоматично забезпечується відкривання люків (двох торцевих і чотирьох бічних)
• Електростанція обладнана автоматичною системою пожежної сигналізації
• Електростанція оснащена допоміжним дизель-генератором, який використовується при проведенні регламентних робіт і технічного обслуговування

 

ПРИЗНАЧЕННЯ

Електростанція пересувна кузовного виконання призначена для застосування в якості джерела живлення виробів спецтехніки трифазним змінним струмом напруги 400 V
частоти 50 Hz при роботі від дизель-генераторів або 380 V
частоти 50 Hz при роботі від промислової мережі.

У складі електростанції ЕД80 два дизель-генератора потужністю 80 кВт і один допоміжний дизель-генератор потужністю 10 кВт.

             

 

Особливості конструкції ЕД80:
· Електростанція виготовляється в двох виконаннях (за умовами експлуатації):

- ЕД80-Т400-2РК;

- ЕД80-Т400-2РКС;

· Електростанція оснащена основним і резервним дизель-генераторами для забезпечення безперервного живлення радіолокаційного комплексу;
· Електростанція оснащена допоміжним дизель-генератором, використовуваним при розгортанні радіолокаційного комплексу, техобслуговуванні і ремонті.

Система управління забезпечує:
· Контроль роботи дизель-генераторів (в т.ч. автоматичне включення резервного дизель-генератора) і допоміжних пристроїв;
· Аварійний захист, світлову і звукову сигналізацію аварійних режимів;
· Режим освітлення та світломаскування кузова (при відкритих бічних люках і двері);
· Місцевий або дистанційний (до 50 м) способи управління.

Переміщення електростанції здійснює автомобілем-тягачем КрАЗ-214 (КрАЗ-255Б) або аналогом. Перевезення електростанції дозволена будь-яким видом транспорту.
Комплект поставки: електростанція ЕД80-Т400-2РК або ЕД80-Т400-2РКС, комплект ЗІП-0, контейнер з комплектом кабельних мереж, комплект експлуатаційної документації.
КП "НПК" Іскра "забезпечує: підготовку і навчання фахівців, технічну підтримку на термін експлуатації радара, повний комплект експлуатаційної документації забезпечення поповнення ЗІП, ремонт вузлів і блоків.

 

ПРИЗНАЧЕННЯ:

Автомобіль-фургон високої прохідності виконується на шасі автомобіля КрАЗ-6322, оснащеного типовим навісним обладнанням, і призначений для розміщення, монтажу і експлуатації спеціального обладнання.
При установці спеціально обладнаних місць для сидіння допускається перевезення в кузові-фургоні особового складу.
На вимогу замовника фургон може бути обладнаний кондиціонером і дизель-генератор 8 кВт.


 

ТЕХНІЧНІ ДАНІ АВТОМОБІЛЯ-ФУРГОНА КРАЗ-6322 АФ1

Найменування параметру Значення
колісна формула

Вантажопідйомність, кг

Маса спорядженого автомобіля-фургона повна, кг

Повна маса автомобіля-фургона, кг

Розподіл повної маси автомобіля-фургона по осях, кг

на передню вісь, кг

на задню вісь, кг

Розподіл маси спорядженого автомобіля-фургона по осях:

на передню вісь, кг

на задню вісь, кг

Максимальна швидкість, км / год

Максимально здолати підйом,%

Радіус повороту, м

Площа статі (з нішами), м

Внутрішній об'єм кузова, м

Бризгозащіщённость в умовах експлуатації

6х6

8000

14300

22300


10185

12115



6500

7800

85

58

13

13,2

21,23

повна

 

Захист особового складу від радіоактивного пилу, отруйних речовин і бактеріальних засобів забезпечується ФВУА-100А-24 і герметичністю кузова

 

ПРИЗНАЧЕННЯ:

Модуль технічного обслуговування призначений для забезпечення контролю працездатності, діагностики та відновлювального ремонту типових елементів заміни (ТЕЗ), що входять до складу РЛС: цифрових, цифроаналогових і аналогових осередків; високочастотних блоків і субблоков; друкованих плат і джерел вторинного живлення.

 

 

До складу МТО входять робочі місця:
РМ1 (робоче місце1) призначене для діагностування і відшукання несправності до елемента (групи елементів) цифрових і цифро-аналогових ТЕЗ, побудованих на ТТЛ, КМОП або змішаної ТТЛ-КМОП логікою, а також ТЕЗ, що мають аналогові елементи з рівнями сигналів від -7В до +9.
РМ1 виконано із застосуванням автоматизованого діагностичного комплексу і комплектується універсальним
программатором мікросхем пам'яті "UNIPROG". Діагностичний комплекс складається з апаратної частини, програмно-го забезпечення і ремонтних баз даних (РБД) на тестовані ТЕЗ.
Апаратна частина складається з 135-ти канального тест-процесора, 16-ти канального логічного і сигнатурного аналізатора, 6-ти канального аналогового генератора і виконує наступні функції:
-тестування плати через роз'єми з одночасною
-Реєстрація реакції плати на тест;
РМ-2 (робоче місце 2) - автоматизований вимірювально-діагностичний комплекс на базі персонального комп'ютера. Призначений для діагностування і вимірювання параметрів високочастотних ТЕЗ. Комплекс включає в себе:
-блок ВЧ і СВЧ керованих генераторів;
-цифровий осцилограф;
РМ-3 (робоче місце 3) - універсальне робоче місце. Призначено для діагностики несправностей осередків, вузлів, субблоков і блоків, що забезпечують комутацію, контроль і управління, отримання вторинних напруг, обробку і перетворення аналогових сигналів в складі блоків і шаф РЛС.
РМ-4 (робоче місце 4) - універсальне ремонтне місце. Оснащено набором інструментів і пристосувань.
На РМ-4 здійснюється демонтаж несправних радіо- елементів, формування висновків радіоелементів, пайка знову станавливаются елементів, лакування.

 

✆ +38 (061) 271-22-11

69071, вул.Магістральна 84,
м.Запоріжжя, Україна
✉ iskra@iskra.zp.ua